zaterdag 28 februari 2015

Mijn eerste zelfgemaakte kledingstuk voor mezelf

Ik miste de durf om aan een zelfgemaakt kledingstuk te beginnen. Al veel willen doen, maar er niet aan durven te beginnen. Had gewoon de moed niet ...

Euhm correctie ... het is het 2de zelfgemaakte kledingstuk en dat voor mezelf. Want vorig jaar op het Femma naaiweekend in Spa naaide ik een rokje voor mezelf.
Maar het is wel mijn eerste trui.

Stientje vroeg ik het zag zitten om een keertje bij haar te komen naaien en dan zouden we samen een T-shirt met watervalhals maken. Dat zag ik wel zitten. De auto in en hop naar De Stoffenstraat in Kasterlee om stof te gaan shoppen. En enkele avonden later ging ik met mijn naaimachine en stofke richting Stientje's huis. Helaas die avond niet klaargeraakt maar enkele avonden later is mijn T-shirt nu ook klaar.

Ben fier op mezelf en er gaan er nog volgen.


Stof: tricot van het merk Dapper aangekocht bij De Stoffenstraat in Kasterlee

Dit jaar op het naaiweekend ga ik toch nog meedoen met de beginners. Heb niet de moed/durf om mee te doen met de gevorderden. Vind dat ik daar te weinig naai-ervaring voor heb.
Binnen een maand zijn we weg ... kijk er al naar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten