donderdag 28 mei 2015

Start to run

Naast naai- en breikriebels had ik al een hele tijd ook last van loopkriebels. Wilde graag terug gaan joggen, maar had geen loopmaatje. En degene die dan wel mee wilde, hadden reeds al een goede conditie waardoor ik het niet zag zitten.

Maar dan op een dag krijg je een belletje van een vriendin met de vraag: gaan we samen sporten? En dan zeg je volmondig JA.

Gisteren hebben we beide de Start-to-run app van het Onafhankelijk Ziekenfonds op onze Smartphones gezet en zijn we met les 1 gestart op de looppiste aan het sportpark. Maar we gaan de looppiste van Natuurdomein De Liereman ook zeker uittesten. Lopen in dit landschap lijkt me zalig:

Foto afgelopen zondag genomen tijdens onze wekelijkse wandeling in de Liereman








Het viel heel goed mee. Veel gebabbeld en gelachten. Onderweg kwamen we nog enkele fitnesstoestellen tegen en die hebben we achteraf ook nog even uitgetest.

Vreesde het ergste voor deze morgen, maar niets ... Oef!

En dan in de auto naar huis dacht ik euhm zou ik nu niets voor mijn loopoutfit kunnen naaien? Een leuk loopT-shirt, of joggingbroek, of een leuk tasje om sleutels in op te bergen, ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten