woensdag 24 mei 2017

Communiefeest Liene

Eindelijk was het dan zover. Liene haar communie.
Maanden hebben we er naar uit gekeken.  Ik deed heel veel ideetjes op op Pinterest.

Liene was superblij met het resultaat en ik zelf ook.  We hielden het feest thuis. Wel meer werk, maar voor de kinderen heel fijn.

De foto's lieten we een tijdje geleden al maken bij Joke Melis.   Zoals steeds waren we heel content van het resultaat. Daar bestelden we de fotoboekjes ook voor de grootouders en meter en peter.  








Bij Smartphoto bestelde we stickers voor op de zakjes voor de vrouwen en op de snoepzakjes, voor de mannen werd er een Duvelflesje voorzien van een fotoetiket.  Ook de vlaggenlijn met foto's kwam van daar.



















Bij Polabora bestelde ik kleine  foto afdrukjes voor in de kader te hangen. 







Ik maakte ook een pomponboom en pomponslingers, dit idee haalde ik uit het boek Feest van Studio Lala, hier staan nog veel meer leuke ideeën in .

Voor de dessertjes maakte ik lepeltjes met washitape.  

 De vaasjes voor op de tafels werden gespoten door mijn zus. Zo hadden we kleurrijke tafels. Ik vrolijkte de tafel nog op met jellybeans. Voor de kindjes werden er nog fluitjes bijgelegd om het extra feestelijk te maken.









Voor de kindjes maakte ik een snoepwinkeltje om een zakje snoepjes mee naar huis te nemen.  Deze viel heel erg in de smaak.


 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten