woensdag 1 april 2015

Maart is al weer voorbij gevlogen ...

April heeft zich vandaag al aangekondigd. Maar is veel te snel voorbij gevlogen. Ik wil nog eventjes terugblikken op de afgelopen maand en kijken of ik me toch wat aan mijn voornemens gehouden heb of niet.

Tijd nemen voor man- en zoonlief + uitstapjes met het gezin + reizen + meer bewegen
In maart zijn we een weekje naar Calpe, Spanje geweest. Genoten van het zonnetje als het kwam piepen. Leuke uitstapjes gemaakt, veel gewandeld, lekker gegeten ... kortom genieten. 

Tijd voor de bomma
Een bezoekje aan de bomma zat er helaas niet in deze maand. Maar we hebben regelmatig elkaar telefonisch gesproken.

Meer naaien, breien, ... Vorig weekend ben ik op naai-weekend geweest. Een heel weekendje naaien dus er kan weer wat geschrapt worden van mijn to-sew lijstje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten