woensdag 3 juni 2015

En er zijn er weeral 5 gepasseerd ...

Wat gaat het de tijd snel ... mei is ook al weer gepasseerd en daar is juni. Nog enkele weken en het is grote vakantie.

Mei was hier de maand van verandering. Ik ben gestart op mijn nieuwe werk. Nu werk ik nog dichter bij huis. Zalig. Maar het is nog even wennen en uitzoeken wanneer we nu de boodschappen gaan doen en zo. Ik heb het er in ieder geval enorm naar mijn zin en nog geen spijt van mijn keuze.





Ook was de maand mei de maand van de verlengde weekends en hebben we hard genoten.

We zijn een weekendje naar zee geweest. Maar helaas vroeger moeten terugkeren met een zieke zoon met 40° koorts en een mama die zich ook niet goed voelde.

We hebben veel uitstapjes gemaakt: de Beekse Bergen, gaan wandelen in Natuurlandschap De Liereman, gaan koeknuffelen, ...

Er werden nog andere voornemens opgevolgd afgelopen mei-maand. 

Samen met een vriendin ben ik gestart met start to run. Ik hoop dat we het volhouden, maar heb er in ieder geval zin in.

Als juni er op zit heeft zoonlief ook zijn eerste schooljaar erop zitten. Mijn hersenen werken momenteel op volle toeren voor een leuk afscheidscadeautje voor zijn juf van de ballonnenklas.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten